Jak zainstalować Google Analytics w firmowej stronie internetowej?
Statystyki Google Analytics to obecnie jedno z najczęściej stosowanych narzędzi do gromadzenia danych o odwiedzinach stron serwisu. Jest stabilne, wydajne i co najważniejsze darmowe dla
Pozycjonowanie w modelu CPC – zwiększ dotarcie do swoich klientów
Pozycjonowanie w modelu rozliczeniowym CPC, czyli w rozliczeniu za wzrost ruchu (odwiedzin) z naturalnych wyników wyszukiwania to ciekawa alternatywa dla rozliczenia „za pozycje”. Jego główną
Reklama w Internecie – targetowanie behawioralne i retargetowanie
Targetowanie znacznie zwiększa skuteczność i efektywność reklamy internetowej. Oprócz standardowo wykorzystywanego przez nas geotargetowania czy targetownia demograficznego, jedną z najskuteczniejszych jego metod jest targetowanie behawioralne
Efekt ROPO – AGD/RTV, Turystyka, Kosmetyki, Farby
Efekt ROPO -to zachowania konsumenckie w internecie przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Jak internauci wyszukują informacji i jak wcześnie to robią?
Badania i strategia w działaniach online. Case study dla rynku farb
Planowanie kampanii internetowej zaczynamy od szczegółowych badań. Jak Internauci wyszukują informacji o farbach oraz jak i kiedy emitować im kampanię internetową? Wyniki badań pozwalają nam
Internet najefektywniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej
Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oprócz poszukiwania informacji, badani często dzielą
ROI w kampaniach internetowych
Dla e-ffectica.pl, ROI jest najważniejszym wskaźnikiem, pokazującym skuteczność przeprowadzonych działań w Internecie. Skutecznie wpływamy na wzrost sprzedaży, zarówno online jak i offline oraz potrafimy wykazać,