ROI w kampaniach online

>
ROI w kampaniach online

Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.

Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.

Reklama w Internecie – targetowanie behawioralne i retargetowanie

Targetowanie znacznie zwiększa skuteczność i efektywność reklamy internetowej. Oprócz standardowo wykorzystywanego przez nas geotargetowania czy targetownia demograficznego, jedną z najskuteczniejszych jego metod jest targetowanie behawioralne

Efekt ROPO – AGD/RTV, Turystyka, Kosmetyki, Farby

Efekt ROPO -to zachowania konsumenckie w internecie przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Jak internauci wyszukują informacji i jak wcześnie to robią?

Badania i strategia w działaniach online. Case study dla rynku farb

Planowanie kampanii internetowej zaczynamy od szczegółowych badań. Jak Internauci wyszukują informacji o farbach oraz jak i kiedy emitować im kampanię internetową? Wyniki badań pozwalają nam

Internet najefektywniejszym medium reklamowym dla branży spożywczej

Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oprócz poszukiwania informacji, badani często dzielą

ROI w kampaniach internetowych

Dla e-ffectica.pl, ROI jest najważniejszym wskaźnikiem, pokazującym skuteczność przeprowadzonych działań w Internecie. Skutecznie wpływamy na wzrost sprzedaży, zarówno online jak i offline oraz potrafimy wykazać,

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart