Badania marketingowe

Reklama w internecie – marketing farmaceutyczny i reklama leków

Badania wykazują, że prawie 20% pacjentów, którzy odwiedzili stronę firmową marki danego leku, częściej przestrzega zaleceń lekarskich dotyczących jego stosowania.

Ankieta bankowość w social media

Rozpoczęliśmy prowadzenie serii badań ankietowych, związanych z marketingiem internetowym. Pierwsze z nich dotyczy postrzegania działań prowadzonych w social media przez instytucje bankowe. Ankietę możecie wypełnić tutaj.

Reklama leków – jak dotrzeć do grupy 55+ za pomocą internetu

Konsumenci w wieku 55+ nieco inaczej poszukują informacji niż ich młodsi koledzy. Na co powinna zwracać uwagę firma farmaceutyczna, przygotowując kampanię internetową.

Rozmowy konsumentów w Internecie – żywność, napoje i rozrywka

Dobrze prowadzone działania w Internecie dla marek dają większy szum niż działania w sieciach handlowych. Jak często internauci rozmawiają o markach? Na to i inne

Reklama internetowa – kosmetyki i działania online.

Sprzedaż kosmetyków przez Internet, źródła wiedzy o kosmetykach, sposoby poszukiwania informacji.

Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online

Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.

CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych

CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.

Reklama na Facebook – jak zyskać i stracić fanów

Dla fanów marek na Facebooku, równie ważne są oferowane na fanpage rabaty, konkursy i inne korzyści materialne, jak nasza osobista sympatia dla danej marki czy

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart