Reklama kontekstowa

Home » Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa – polega na dopasowaniu reklam jakie emitujemy do treści (kontentu) serwisów na których się pojawia. System emitujący reklamę dopasowuje ją do treści serwisów na podstawie zaawansowanej analizy semantycznej. Dzięki temu emitujemy Internautom reklamy, jedynie przy treściach kontentowo powiązanych z Państwa ofertą.

 

Zalety reklamy kontekstowej

  • Precyzyjne targetowanie – mamy możliwość wybrania serwisów tematycznych na jakich będzie emitowana reklama. Dodatkowo system reklamy kontekstowej automatycznie dobiera najlepiej pasujące kontentowo reklamy, do treści stron na jakich emitowana jest reklama
  • Ilość i różnorodność formatów reklamowych – możemy emitować reklamy tekstowe, tekstowo-graficzne, graficzne oraz flash, w różnych rozmiarach
  • Niska inwazyjność reklam i wysoka efektywność – reklama kontekstowa jest mniej agresywna, przez co lepiej akceptowana przez Internautów oraz osiągająca wyższe CTR-y
  • Efektywność kosztowa – możliwość zakupu w modelu CPC

 

Jeśli interesuje Państwa reklama w Internecie za pomocą działań kontekstowych – zapraszamy do współpracy!

Comments are closed.