kampanie display

>
kampanie display

RTB – Real Time Bidding

W ostatnich miesiącach coraz większym zainteresowaniem cieszy się RTB – Real Time Bidding, głównie za sprawą sukcesu jaki ta technologia odniosła w USA, a także

Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.2 – Case Study

Dziś druga część o Statystykach wyszukiwarki Google. Na narzędzie Insights for Search można również spoglądać jak na zwierciadło działań prowadzonych w innych mediach. Przyjrzyjmy się

Planowanie kampanii – nie tylko online – cz.1

Wiele osób zastanawia się jaki wpływ będą miały ich aktywności marketingowe na zachowania użytkowników internetu. Czy w dobrym momencie rozpoczęliśmy kampanię czy należało się wstrzymać, a

Reklama graficzna w Google – Google Display Network

Bardzo często reklama w Google kojarzy się reklamodawcom tylko z reklamą tekstową AdWords i Adsense. Tymczasem ogromny potencjał tkwi w reklamie graficznej (banerowej) jaką możemy

Kobiety w Internecie-jak do nich trafić?

Jak już kiedyś pisaliśmy, kobiety stanowią bardzo wdzięczna Grupę Docelową – spędzają coraz więcej czasu w Internecie (więcej od mężczyzn), bardzo chętnie angażują się we

Kampania banerowa – efekt brandingowy po kampani online

Kolejne badania pokazujące wielkość efektu brandingowego przy kampaniach e-marketingowych.

Landing page – czyli strona docelowa efektywnej kampanii online

Możecie przeczytać jak dobrze przygotować stronę docelową do kampanii internetowej, oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy jej budowie.

CTR nie jest miernikiem skuteczności kampanii banerowych

CTR nie daje nam pełnego obrazu skuteczności kampanii banerowej. Dlaczego i jak zmieniała się jego wartość w poniższym artykule.

  • 1
  • 2

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart