Mailing/reklama dla deweloperów – tematyka witryn a efekt bezpośredni

Mailing/reklama dla deweloperów – tematyka witryn a efekt bezpośredni

 

Wydawać by się mogło, że mailing na witrynach nieruchomościowych to najlepszy sposób dotarcia do osób zainteresowanych zakupem mieszkań. Tymczasem, szczegółowa analiza kampanii, jakie udało nam się przeprowadzić wskazuje na to, że niekoniecznie jest to prawda. Badania pokazują bowiem, że witryny o tematyce parentingowej potrafią być równie o ile nie bardziej skuteczne od wysyłki do osób zarejestrowanych na serwisach nieruchomościowych.
Analiza wykonanych wysyłek (reklama dla deweloperów) z roku 2011 pokazała, że średni CTR dla wiadomości wysłanych z witryn o tematyce parentingowej jest wyższy niż dla wysyłek z serwisów nieruchomościowych. Dla porównania uwzględnione zostały także portale.

Tym, co jednak ma znaczenie w przypadku reklamy dla deweloperów, to ilość wartościowych kontaktów, które udało się uzyskać z reklamy tzn. ile osób zainteresowało się nieruchomością i skontaktowało z Biurem Klienta (efekt bezpośredni). Te wyniki przedstawiają się już trochę inaczej:
Do tego średni koszt CPM dla witryn parentingowych był dwukrotnie mniejszy od kosztu CPM dla witryn nieruchomościowych. Warto jednak odnotować, że wejścia z witryn nieruchomościowych trwały najdłużej (średnio ok. 30sek dłużej niż w przypadku witryn kobiecych i portali).

Jakie z tego płynną wnioski? Witryny parentingowe odwiedzają osoby, które spodziewają się lub już mają dzieci. W związku z tym są to często osoby, które interesują się rynkiem nieruchomości (ze względu na chęć zakupu nowego – większego, bardziej „rodzinnego” mieszkania), czyli są de facto potencjalnymi kupcami nowych inwestycji lub mieszkań z rynku wtórnego. Warto zatem pamiętać o tych witrynach przy planowaniu działań reklamowych dla deweloperów. Nie tylko ze względu na dobrą skuteczność, ale i niższy koszt dotarcia niż w przypadku witryn nieruchomościowych.

e-ffectica.pl specjalizuje się w marketingu deweloperów. Jesteś zainteresowany współpracą, analizami i badaniami? Zapraszamy do kontaktu: http://e-ffectica.pl/marketing-deweloperow/

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart